The little red light's not blinking.

Jag ljög inte när jag sa att det känns lite som i ettan igen. But hey, I'm also looking forward to it! Hahaha.. Jepp, C' ska komma och träna på torsdag. Men det ska bli kanonkul, Stefan befinner sig i Stockholmia då, så det är för väl det. hehe (A)

Förresten vad tycks om min nya bloggdesign? ;P Jag gillar den. (Och den där meningen blev typ en mening ala Blondinbella-style). 

Allting är fortfarande låst, och ljuset är fortfarande svagt. Men där finns en strimma. Upp till dig att hitta den. Ljuset tar aldrig slut. Det blir bara svagare. 

Good Night
/ B

Kommentarer
Postat av: C

men så tjusigt ja :D

2008-12-03 @ 13:04:56
Postat av: Anonym

eller hur!? :)

2008-12-03 @ 15:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0