Stay bamboocha.

Jag har skapat mig ett eget litet pussel idag kan man säga. Ett helt unikt pussel, annorlunda. Lite 3D lite plattform, lite allt. Samtidigt som man lade pusslet förlorade man många bitar påvägen. Bitarna togs från mig för att sätta ihop något annat. Det jag förlorade från mig, det läker på andra håll. Snart blir jag så invecklad att jag knappt själv kan utveckla mig igen. Det flyter iväg här märker jag. Hur som helst så har jag fixat och donat och jag hoppas allt blir till det bästa. Som mitt eget motto lyder "Allt löser sig alltid till det bästa, även om man inte ser det direkt så märks det i längden att det var bäst så". Japp. Jag kör på det.

Tutar och kör. Tuff tuff..

Vi får väl se imorrn. Hur allt artar sig. Jag kommer vara vilsen. Jag kommer vara svag. Mensen kommer jag vara starkast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0