Rebecca believes.. (HAHA)

Alltså okej, innan jag säger någonting annat så måååååste jag bara berätta något alldeles häpnadsväckande. Eller, jag tappade hakan av häpnad i alla fall. Jag satt och kollade runt på lite sidor och hamnade på nån tjejs presentation. "Favoritfilm: Eternal Sunshine of a spotless Mind, eller vad den heter" Alltså hallå!? Tjejen, visst jag e ju helt förtjust i Kirsten Dunst och hennes filmer, men den filmen är ju helt otroligt mycket crap! Den går ju knappt att se! Hon måste vara lika konstig som filmen, för ingen annan fattar den! =) hahaha.. (A)

Idag var det dags för intervju, och förutom att jag inte visste något mer om Lidl än att det är en tysk matvarukedja (visste inte ens vad konceptföretag innebar) så kändes det hyfsat bra. Mamma kom ju med förslag nu såhär 13 timmar senare om vad man kunde ställt för frågor, men jag ångrar inte att jag inte ställde dem, då jag tyckte de var totalt ointressanta ändå så. Johannes var väldigt trevlig IRL och nästan lika förvirrad som på telefon. (När spelade HBK i elitserien liksom? Tog ett tag innan han kom på att det heter allsvenskan. Tog även ett tag innan han kom på att han visste att Halmstad BK och Halmia är två olika klubbar :)) men han var skoj. Och jag hoppas på det bästa!  för både mig och min vän Hanna =) hihi.. Därefter (d.v.s. 10 minuter senare) hoppades jag på att hinna GÅ till bussen på 18 minuter. Jag lyckades med EN minuts marginal, trots att jag gick vilse. Jag kände mig lite som min kära Jecka, när jag inte riktigt kom på åt vilket håll stan låg (men vi kan ju låtsas att jag visste). Hur som helst jag hann. Hem å vända sen till Laholm. Jag hade ju faktiskt presenter att dela ut till bästa Cornelia! Hon blev glad! Vilken tur! =) Tack för idag Gullet! Mycket niiice! God mat med, hon e mästerkocken! Goda glassar med! haha.. :D Nej, nu orkar jag inte skriva nån megalång bok här idag. Men tack igen Cornelia, grym e du <3

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0