Man kan alltid lära en gammal giraff att dricka.

Det är säkert. Jag har väldigt säkra bevis för detta. Vilket kanske kan få skådas senare.

Återigen måste jag bara påpeka att min kära vän C' är väldigt rolig. Först och främst blev jag väckt klockan 09.30 imorse. Och förutom min mamma, så har jag nog inte stött på någon som kan omvänd psykologi så bra som hon.
"Du måste kolla bussarna direkt när du vaknar! om du har lust :)" Ja, observera MÅSTE och DIREKT för att sedan upptäcka OM DU HAR LUST. Jag menar, kan man då säga nej? Nej, jag menar ju det.
      Sen gick jag och lade mig igen, till min mors förtret, men för min del var det underbart. Sov ju åtminstone en timme till. Sen väckte Bengi mig. Med ett sms som jag fick en negativ klang på - fast det har jag fått förklarat för mig att det inte skulle läsas så - men vem skulle inte se det lite sådär negativt att bli beordrad att hålla sig inne när Scan är påväg att samla in de värsta svinen till jul!? Jag säger då det...

Jag gick och frullade lite. Bråkade med Rasmus om tv:n. Slutade med att jag gick upp och hjälpte till att klä granen. Det vill säga att jag satt i soffan och kollade på och sedan (för att retas med la familia) surade ihop för att vi inte skulle hänga upp mina silverkottar. Men när jag sa att jag faktiskt har hjälpt till att klä mister gran om jag får hänga upp dem, så fick jag min vilja igenom. Det är ju trots allt jag och mormor som tillverkat dessa kottar. Sådär stod jag och slängde med kotten sjungande lite lätt "Kotte borta! STOOORM!" och hängde upp mister grans sista klädsel för i år. Sedan ringde Stefan och efter att ha tjafsat lite till med mensbarnet så fick jag titta på min film! =) hihi..

Klockan 14.37 fick jag återigen sms av den härliga personen som är så duktig på psykologi *gör min feteblinkning* där hon frågade om jag inte kunde hoppa på nästa buss och underhålla henne. SJÄLVKLART! Jag hade ju katastroftråkigt! Så jag kollade när bussen skulle gå. 14.40 !!! Den skulle dock vara 1-2 minuter sen. Okej tänkte jag, nu gäller det att handla snabbt. Så jag hoppade i mina pjucks och slängde på mig mössa och jacka. Kubbade satan! Guess what!? JAG HANN! =) Japp, en skoj dag trots allt... mohaa! :) Förresten, återigen fick jag ju kolla fröken Ericssons bussar sedan. Ehm.. Ja, du borde vara glad att du har mig. Din mänskliga tidtabell liksom! ;)

Ikväll har jag pysslat lite. Ja, ibland får jag mina infall, men de blir jävligt bra. Sjukt nöjd! :D:D:D Jaja, jag ska inte sitta här och tråka ut er young fellows. Jag skulle kunnat skriva en huuuur lång blogg som helst idag. För att jag vet inte, men min kropp, min själ, min hjärna utstrålar massvis med energi och ord. Varifrån allt kommer har jag ingen aning om. Men så kan det vara. Speciellt om man heter Rebecca Nilsson! tihi.. Sån e jag! LEV MED DET! =)

Tjipp Tjopp

Man kan alltid lära en gammelgiraff att dricka!
Nya ordspråket. Så sant så sant.
Beviset säger ALLT! =)

Kommentarer
Postat av: C

hahahaha bästa. ja är så grym! du med såklart men jo.. :P hahaha <3

2008-12-21 @ 22:52:40
Postat av: B

Hahaha.. Ja, du är grym! =) <33

2008-12-21 @ 22:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0