Julklappar, Julpapper och lite luktagott.

Idag har jag kört kundvagn så det stått härliga till, tanterna flög till höger och vänster, och gubbarna låg platta på marken. Inget kan stoppa mig när jag kör längs de små gångarna på GeKås alltså...
Eller inte, där var typ inte en kotte så långt ögat nådde. Eller, nu skojade jag igen, men där var helt lagom med folk. Det vill säga ingen kö in och inte heller någon kö ut, detta resulterade i sex timmars shopping med mammsen. Vi gick ut och åt och lämnade grejer i bilen i halvlek. Sen in igen och fixa resten! :) Jag är nu några hundra kronor fattigare men 9 julklappar rikare, detta innebär att jag har endast en kvar att införskaffa! Vad som kan tilläggas är att på summan jag betalade idag är några av grejerna till mig själv. Så trots att jag nog näst intill överskred mitt egen shoppingrekord @ GeKås idag så måste jag säga att jag kom billigt undan! Weeei!! =)

Sedan kom jag hem, packade upp sakerna och slog in lite paket. Det ringde på min telefon, jag kände inte igen numret och tänkte "Äsch, de ringer igen. Eller så ringer jag upp om en stund". Efter att ha funderat och funderat över vem fasen det kunde ha varit som så ivrigt försökte få tag i mig kom jag fram till att det kunde varit Froggy, hon ringde ju från något liknande nummer sist vi talades vid liksom. Så jag ringde upp och det lät ungefär såhär:

Den andra: Hallå?
Jag: Hej det är Rebecca!?
D: Men tjeeeeena Rebecca!!
J: Heej?
D: Det var längesen! :D
J: Eh hehe... Vem är det?
D: Det är Johannes!!
... några sekunders tystnad som kändes som flera minuter...
D: Oj eh.. Jaha.. Alltså, har du sökt jobb på Lidl? haha.. Vi har en anställd som heter Rebecca redan! Fel av mig. Ursäkta!
J: Jaha.. HAHAHA!

Sen pratade vi några minuter till och vips, jag ska på intervju på onsdag.. Hoppas Hoppas det går bra nurå! :) Efter ett sånt samtal så.. Och efter mit horoskop.. Okej, horoskopet gällde visserligen för gårdagen men det sa "Du bör snart få information om förbättrad ekonomi". SNART och FÖRBÄTTRAD EKONOMI! Iiiih.. Någon som tror på horoskop!? Jag kan ju inte göra värre ifrån mig än att jag misslyckas. Jag hoppas och önskar eller nåt! :)

Ciao Bello so long! =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hanna ska också dit på onsdag! ;) hehe!

2008-12-12 @ 12:46:32
URL: http://sandinus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nice for us! =) Wiiie..

2008-12-12 @ 15:36:36
Postat av: Mattias

Klart du får det! :) Håller tummarna! :)

2008-12-13 @ 10:16:25
URL: http://muscomattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0