Julafton

Julafton var helt bra. Svårt att hålla masken då vissa frågor och även gratulationer inträffade tidigare än planerat, men allting blev ändå bra till slut och mamma och Peppe förlovade sig :) - nej peter kallas inte Peppe, det är bara jag som gör det när jag har lust.

Jag och Felix har suttit eller, snarare stått, konstant hela dagen och spelat Guitar Hero. Vi är typ grymma nu. Mina 99% på Linkin Park har jag levt på hela dagen =)

Egentligen skulle man kunnat skriva hur mycket som helst, men jag väljer att avstå detta. Däremot kan jag hänvisa till Hannas blogg, hon har nämligen lagt in en rätt så rolig konversation där. Hahaha.. Jag måste bara säga en sak, jag var inte heeelt seriös, för jag gillar Amerikat! =)


Min tur att lira nu! =)
Bye!

Kommentarer
Postat av: B2

haha, d e bra B2!

du kmr/är grym på guitar hero låter det som, och det gillar vi (:



puss på skinkan :$ xD <3

2008-12-27 @ 18:27:34
URL: http://joohannaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0