Jag ska inte toffla!

Jag är ju ändå jävligt lyckligt lottad, I must say. Även om saker och ting känns lite dass just nu, och att man lives on the edge, så mår jag ändå ruskigt bra! Faktiskt. Det finns saker som gör en, mig, väldigt väldigt glad! Ord, handlingar allt. Och även om det brukar vara så att det negativa etsar sig fast mer än det positiva så väljer jag att tänka positivt. För jag är sådan, positiv, optimistisk och realistisk. Varför ändra på det nu? Varför ändra på det för att vissa inte är riktigt brighta? Jag menar, det finns ju så mycket ljus ändå. <3

"<3"
"Åh din röst! <3"
"I'll be there for you when the rain starts to fall"
"Du betyder!"
"1+1=Vi <3"
"Vi äger å we are the world"


Detta visar vad jag har. Och att det jag har är det bästa! Tack!



Nåväl.. Helgen har vart den lugnaste på läääänge. Orkade inte med något partaj, utan ville testa livet som "geeky" igen. Ett tag sen sist, men oh vad jag gillar det. Fast visserligen känner jag mig mest svullo i mitt gamla liv :) haha.. Men det har vart en helt skön helg och pappa gillade att få träffa mig lite också tror jag minsann. Fast det är klart, vem skulle inte gilla det liksom? Muu..

Imorrn blir det inhandling av sista julklappen. Sen blir det lugnt. Vika tvätt och sortera lite tvätt (så alla vet, detta är mitt intressanta liv som tas upp atm). Sen är det inte träning på kvällen eftersom jag sagt upp mig haha.. Men, jag känne rmig lite lönnfet, så någon form av fysisk aktivitet måste jag nog utföra. Rask promenad, eller lite gym. Den som lever får se :)

Hej tomtegubbar slår i glasen!!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0