Jag knarkar G....

Jag är ingen ...-Jesus, men jag har läst runt lite. Så är det. Detta är lite obegripligt, men jag tror att det kommer att gå upp ett litet Liljeholmens för någon inom en snar framtid :)

Något som svävar framför min näthinna just nu är gröna, röda, gula och blåa pluttar. Till de följer lite musik av olika slag och ett hetsigt temperament samt en liten "stråk" som man ska slå ner och/eller upp. Jag kan verka påtänd, hög, kanske skyhög, och jaa Gud vet allt, men boven i dramat är faktiskt bara ett spel kallat Guitar Hero. Inga andra droger inblandade i detta. Jag får nog ta och vila mig ifrån det ett tag. Ett dygn klarar jag nog innan abstinensen börjar knapra på min lilltå och i raskt tempo uppåt och ut i fingertopparna. Ajaj inte bra! 
      Ni vet hon med stort C. Jag ska fördela all min lediga tid till henne. Tydligen. haha.. :) Men det var inte det jag skulle säga nu. Det bara slank in här, av en ren slump. Men en bra slump! =) hahaha.. Ehm.. Om jag fortsätter såhär kommer folk tro att jag inte alls lirar för mycket GH utan att det är en simpel bortförklaring till mina egentlige problem. Så vi sätter punkt här, jag går och lägger mig, och skriver någon en annan gång, då jag har tillfrisknat. Ja, så gör vi!

Auf Wiedersehen


Jag har tydligen fått en hemlig beundrare... :O

Kommentarer
Postat av: 'c

jobba cornelia jobba cornelia jobba cornelia fotboll jobba cornelia jobba cornelia fotboll.. jag kan nog lägga ditt schema ganska bra!

2008-12-30 @ 00:55:02
Postat av: B

hahaha.. Du är ju för söt! Men, det låter som ett schema som jag inte skulle ha så ont av att följa faktiskt :)

2008-12-30 @ 14:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0