Girl you're living in danger, you're sleeping with strangers.

det blir inte alltid riktigt som man har tänkt sig. Men vad fan! Huvudsaken är väl att man lever, och det vore en lögn att påstå att jag gör något annat ju! :)

Nu är det som såhär att jag har missat min läkartid idag. Jag skulle göra spirometri och shit. För er som inte riktigt hänger med i svängarna, det betyder att jag missade att jag skulle vara i Getinge och andas för att kolla upp hur min astma artat sig. Om jag behöver någon medicin alls längre, starkare/svagare eller vad. Det var så att jag skulle skriva in morgondagens intervju i kalendern och letade efter dagens datum. Så såg jag att där stod något skrivet och tänkte "Men då e de inte denna veckan jag ska skriva på. Men nästa e ju julafton. Men... HELVETE!" japp, 15.30 skulle jag vart hos farbrorn i vit rock och klockan hade precis slagit 15.40 när jag upptäckte detta. Aj aj aj.. Jag vet vad min lön kommer gå till tänkte jag sen. Sen ringde de klockan 16.00.. Anonymt. Jag vågade inte svara =) hihi.. Busig jag är! (A) Hur som helst, jag e glad att min mor jobbat inom vården så hon kunde meddela att det inte brukar kosta mer än typ 130:- för en sån miss. PUH PUH! =) Hoppas på att det är så ännu.

Intervjun ja. JÄVLAR! Imorrn, 10.30. Jag är inte ens nervös ännu. Bra tecken? Jo, brukar så vara. Däremot e jag lite tvivelaktig över vad jag ska ha för utstyrsel. Propert? Snyggt? Fint? (Ja, det är skillnad mellan dessa ord. Bara så att vi har det klart för oss). Hmm.. Jag ska tänka. Och jag ska rådfråga my person. Jäpp! Sålänge så kan ni ju skratta lite till åt mitt absolut viktiga, innehållsrika och väldigt upplysande inlägg. Och tänka på att den där Rebecca Nilsson, hon e allt finurlig hon! =) Jag gillar de!

Bye!


Seven days a week, every minute of the day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0