=)=)=)

Inatt drömde jag en väldigt härlig dröm. Synd den inte var sann. Visserligen så lär den bli. Men jag menar precis just NU! jag drömde att jag var i ett mycket varmt land, och jag hade blivit väldigt brun. Haha.. Fåfängt det där lät då, men så var det, brun hade jag blivit. Gyllenbrun. Solen gassade och ja, palmerna stod där och var fina. Jag sa inte så mycket, inte mer än "oj jag har blivit brun!" och så vände jag mig om och sa "Cornelia, vi måste gå och köpa olivolja, så vi inte tappar färg" - sen vaknade jag hahahaha.. Lite skoj sådär.

Bra dag idag. Lagom långt besök hos farmor, så vi hann inte med något annat än att ha lite klapputdelning och att ha trevligt. Sen snabb vända hem innan det blev ett besök på Blue Thai, där jag förutom att äta så jag höll på att kräkas även var tvungen att visa leg för att få min dricka. skoj! haha..

Hmm.. Upp i tid imorrn, så jag hoppas att jag ska slippa vakna av "bomberna" här. (a.k.a hemmagjorda smällare).

GOD JUL FOLKENS!

Pöss

Kommentarer
Postat av: C

olivolja av alla oljor också :P

2008-12-24 @ 00:07:39
Postat av: B

haha.. ja, men de ska ju vara det eller solrosolja :P För bäst resultat! :) haha..

2008-12-24 @ 00:42:10
Postat av: Sara

God Jul babe! Hoppas att du far allt du onskar dig:)

2008-12-24 @ 04:18:27
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0