Dubbla känslor.

Idag är den där dagen. 20 December.

Idag är den där dagen. 12 år sedan min mormor gick bort. Jag fick läsa en "uppsats" häromdagen, som min mamma hade skrivit om den tiden min mormor var sjuk. Fram till dagens datum 1996. Mamma hade skrivit att jag och min äldsta lillebror kommer ihåg tiden så väl. Men jag gör inte det. Jag minns inte sista veckan med julbak och julklappsköp. Vad jag minns är när mormor låg på sjukhuset sista gången och jag åt rån med honung på och mormor tittade på mig och skrattade. Sedan klappade hon mig på huvudet. Vad jag minns är skolavslutningen 1996, jag skulle sjunga med kören. Mamma, mormor och mina småbröder skulle vara där. Men jag såg de inte någonstans. Hade de glömt mig?
När jag kom ut ur kyrkan stod PAPPA(!) där och Rasmus och Felix. När vi nästan var hemma hade jag fortfarande inte fått veta var de andra var. Men då utbrast Rasmus "Mormor kanske är död". Men kansket var ett faktum.. SAKNA! <3


Idag är dagen. 20 December.

Idag är det 19 år sedan Cornelia föddes! Weihooo! =) haha..
Hoppas du får en bäst födelsedag Sunshine!! :) Att Jönköping blir great och allt.
"Det är bra att Cornelia fyller år idag. Då kan man tänka på roligare saker!" :) haha..
Du är underbar vännen. Som jag sa inatt. :) <3

Nej nu e jag och pappa klara. Snart blir det stan med käk med pappsen å hjälpa han leta julklappar till min lille lillebror, därefter jobb och sen kommer Stefan och hämtar mig så ska han bjussa på kinamat! Wiiiie.. Älskar min morbror! <3

Kommentarer
Postat av: C

puss på dig bästa.

2008-12-21 @ 22:48:36
Postat av: B

Puss på dig med. :)

2008-12-21 @ 23:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0