Anyone else. But you.

Sura miner? Mjaa.. Ilska? Njäää.. Röd fejja? JAAA!
Så såg det väl ut på mr. RK idag då. Jag blev dock inte strypt eller liknande.
Inte Emma heller.
Vi fick mest känna oss som två stycken Judas. Svikare. Men massa tårar
och många kramar. Och "Vi ses väl?" Asså de e ju så dumma så de e söta
ibland. Jaja.. Nog om det.

HEJ igen. HALMIA! :)


Sen var det ju det där med åldern också. Enligt Johanna (Bengibong) är det meningen att jag ska ha åldersnoja nu och känna mig gammal. Men alltså då frågar jag mig, varför? Varför ska nån som aldrig kommer bli vuxen, alltid kommer att ha barnasinnet i behåll och alltid kommer vara lite så mes känna sig gammal? En gammal person är ju allt det där jag inte är.. Så, kalla mig oldie, gammelgiraff, tant, vad som. Jag bryr mig inte. Jag blir inte äldre bara för att rynkorna börjar synas i pannan. De uppstår för jag skrattar så mycket, för jag är barnslig och inte alls vuxen. Så det så! Mohahaha.. Muu! :)

Halftime lover and halftime friend
The monkey on your back is the latest trend.


Gott folk. Adjökens.

Kommentarer
Postat av: mooooaa

jag tänkte på ålder idag på jobbet med när jag var uttråkad. VI ÄR GAMLA!!! it sucks.. :P haha...

2008-12-09 @ 00:26:24
URL: http://moaaspberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0