23 December 2008

Bara för att jag är rätt så glad efter förmiddagens dråpliga händelser. Jag stod i köket och berättade om hur jag hade blivit väckt, trots att jag sagt till Cornelia att jag skulle sova tills jag vaknade. Gott folk, Cornelia var inte boven i dramat! :P
Hur som helst, så sa jag att de ringt från AF och då frågade mamma om jag hört något från Lidl, precis när hon säger Lidl ringer Hanna och jag undrade vad sjutton hon ville. Jo, men hon ville fråga samma sak som mamma precis hade frågat, och även berätta att hon fick jobbet. Hela jag log! :) Precis innan vi la på ringde det hem. Johannes! LIDL! Jag hade också fått jobbet!! :D:D:D Så nu är jag och Hannuus arbetskamrater "igen" wihoooo. Vilken julklapp tihi.. :)

Japp japp, sen bar det av in till stan. Åt lite lunch med pappa (Pölsemannen) innan vi skulle till farmor. Träffade även Cornelia en snabbis där på Stora Torg, och bara så ni vet, om ni ska träffa henne vid Pölsemannen någon gång så hittar hon dit nu! hihi.. Cornelia fick sin bild samt en julkram! ;) <3
Sen åkte vi till farmor en liten stund och önskade God Jul.
Nu har vi precis haft julklappsutdelning hos pappsen. Har fått bra saker, choklad, tröja, film och pengar. Nice =)


Cornelia, nu ska jag försöka få tag i min kusin. And you know why. Kan alla andra så kan vi! =)
GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0