When the sun shines, we'll shine together...

Jag insåg just en sak. Jag börjar bli stor, växa till mig liksom, jag har inte använt min medicin på typ 3 månader snart. När jag fått lite så andnöd så har jag snyltat på Emmas.. DISKUS! Asså, en medicin som aldrig förut har hjälpt. Å de som sa till mig att mitt blivit typ kroniskt! SLäng er i väggen typ! :) Här är jag, och jag ska aldrig ge upp! =) Mitt knä är helt friskt, och på planen är jag bättre än någonsin förr. Det enda som saknas är lite självförtroende och en boll som vackert touchar nätet. Allt för att som sagt få mitt självförtroende också! Alltså. Lycka detta! :) På söndag då är det fanimej KVIBILLE BK's tur att ta 3 poäng! =) <3

Nu e de strax mat och sen ska jag gå och kolla på när lillebror spelar match. Längesen jag gjorde det sist. :) Hej hopp sålänge!

When the sun shines, we'll shine together, told you I'll be here forever
said I'll always be a friend
took an oath, I'm a stick out till the end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0