Västerhagen

Okej, jag måste erkänna att det var rätt skoj igårkväll/natt att stå i kiorren på Västerhagen. Roligt var det bl.a. när jag och Britt stod och tjuvlyssnade på Coorny och Nisses samtal med han killen-som-inte-slutar-prata.
Det var även roligt att höra vad en viss Krille hade sagt till Coorny och Nisse. Rebecca goes HA HA HA!
Jag fattar dock inte varför hon, Ingrid, ska envisas med att göra våfflor när hon blir sur som ett bi när hon får beställningar på typ 5 st. Det borde hon ju förstå, vi sa ju inte direkt till henne "JOBBA SNABBT DÅ!" utan vi kom bara med beställningar!? :O Skum e hon.. Tycker jag, har alltid tyckt..
Coorny brände sig också.. Som jag sa "man kan ju nästan tro att du är jag..." japp! ;)
Var hemma vid 01.40.. Sen var det Vänner som gällde =)
Nu ska jag gå å duscha ¨å linda in mitt ben!
Sen fika med Friff i stan! Weei!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0