Some results

Okej, det var kallt och blåsigt att kolla på matchen och det kändes som regnet skulle komma vilken sekund som helst i 90 minuter. Men, jag får ju hålla vad jag lovar och keep the rain away. Dock var himlen grå, men jag lovar att det var blått ovanför molnen! haha.. :) Men, mtachen slutade 2-0 till Halmia och Coorny gjorde ett fiiint mål! :) Så, det gjorde ju det värt att titta! :D Helt klart! Jag fick frågan av en viss liten Nisse Nilssons pappa "Tittar du på alla matcher nu!? :D" och, ja Bo, jag kollar på alla jag kan! SJÄLVKLART! Här ska inte besökas någon Busfabrik, då kollar jag hellre fotboll! :P

Och. Ohlala vad jag e på mkt bättre humöööör!! <3

Kommentarer
Postat av: c

busfabriken :P yes it is ;)

tack babe för allt..

2008-08-05 @ 22:49:23
Postat av: Anonym

Ingen busfabrik för mig inte!

Men tack själv gullet!! <3

2008-08-06 @ 13:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0