Put your hands in the air, lift your head up HIGH!

Eftersom jag gått typ huuuur långt som helst idag, vart uppe tidigt återigen samt kollat massa fotboll och även har egen match imorron, så är det sovdags alldeles om bara ett par minuter här nu. Ska bara bli klar med musiken inför morgondagens uppvärmning å pausunderhållning.. Hittills har jag och Jojo lyckats åstadkomma denna lilla blandning:

Gotta Tell You (Ultrabeat remix), I'm so excited, Scotty doesn't know, Sommartider, Wake the sun, Don't stop the music, Suddenly, Shout, What hurts the most (remix), Baby give it up, Tubthumping, Pump it up, Dunka mig gul och blå, I kissed a girl, Rock ya body, Kuddkrig

och vi hoppas att alla andra ska uppskatta den lika mycket som vad vi kommer att göra! ;) hahaha..

En helt bra dag som jag har vissa personer att tacka för! TACK! <3 Och Halmia vann igen!  De låg under med 1-0 men jag sa ju då hela tiden "det kommer bli som Derome - Falkenberg, Derome tar ledningen men Halmia kvitterar och även vänder" och vad hände? Jo det slutade lyckligt 2-1 efter fina mål av Sofie Nilsson och Åsa Aronsson! Härligt! :D

imorrn blir det till att inviga mina nya pjucks också! Se om mina skjuter lika bra som Cornelius =) haha.. Så är det! :D Och på bänken kommer även, efter att jag insisterat, Kallis att sitta som lagledare! Guld! :) SÅÅ! BJÖRKEVI IMORGON (17/8) KLOCKAN 15:00 BE THERE! VI TAR 3 POÄNG OM JUST DU KOMMER! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0