Match jao!

Jag skulle ju inte spela så mycket idag. Med mitt ben.. Jag spelade bara typ 75 minuter. 30 min i första och 45 i andra, det är väl ok? Erika smällde på mitt ben, å jag gjorde nåt konstigt med det själv också. VIla en vecka från och med NU! Duktig idiot! :) haha (A) Jaaa.. Sån e jag!
Mario var en bra domare. Mkt till vår fördel, men det vågar jag inte säga till honom. Det första man fick höra när man kom hem var "Varför brände du den frisparken" fakta: Den gick 2 cm över ribban. :/ Jag ställer mig samma fråga själv faktiskt. När den var slagen och utsparken firrad så ljöd slutsignalen. FAN! aja.. 0-4 är inte illa med tanke på vårresultatet 12-0. Plus att LGM/S's tränare påstod att om vi spelar såhär så BÖR vi vinna mot Slöinge/Skrea, det gott folk, det är nog de bästa vi kan få höra. För de var en gång i tiden, denna säsong, tippade serievinnare.. :O HÄRLET! :) (på skånska. på ren svenska HÄRLIGT)

Yees box. Sen åkte jag med hem till Kallis och kollade på Gossip Girl, den är faktiskt SJUKT bra den serien. och Nathaniel Archibald (vet inte hans riktiga namn) är såååå snygg! :) hahaha.. Sedan tvingade jag Kallis att låta Discovery vara på, för där var det ju Miami Ink. <3 hihi.. Sen hem, köpte godis i väntan på nästa buss å sen sälle med Sandra PÅ  bussen. Nu e jag hemma! weei..

Enjoy this reading! :)

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0