Lilla hjärtat...

Idag är det HBK - DIF som gäller tillsammans med Natta, Hjörd, Sunk, Felix och.. nån mer!? :) haha.. Kvällen igår var helt sjukt skoj! Inte minst när Hjörd höll på att fälla personal på Harrys, eller när Jecka inte kom in på toa.. Aa, och massa mer! ALLT! Men så var det ju MML:are också! :) <3 Hade det inte vart för att mitt busskort gått ut så hade man kommit undan rätt billigt med. 70 spänn för att åka BUSS hem till Kvibille. De e fan rena rama jävla rånet. Nästan 100 spänn med BUSS! SJUKT! Och nu när jag snart ska åka igen.. 28 spänn. Vart är världen påväg..? Gah! jaja.. Men nu ska jag duscha så jag blir fräsch till min trevliga kväll! :P

bye

Kommentarer
Postat av: moa

hihu, därför ska man inte åka buss! Död åt bussar. :P Svettigt, jobbigt och man måste ändå gå. haha, inne i stan är det fan billigare att åka taxi efter midnatt, helt sjukt!!!!!

2008-08-24 @ 19:44:00
URL: http://moaaspberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0