King of my castle.

Inga mål idag heller, för min del alltså. Men jag gjorde ett snyggt inspel å ja Emma satte den :) sen hade jag ju ett antal chanser men. Det kommer. Mitt första gula kort lyckades jag också dra på mig. Haha.. Illa! Johanna blev utvisad och det var hur skönt som helst, synd bara att vi inte nådde hela vägen fram ändå.

De andra då, Halmia, vann ju iaf med 4-3 och mina kära vänner lyckades göra mål! <3 Kanon! :) Division 1 nästa hoppas jag! :D

Nej nu ska jag väl röra på mig. Utgång på g.. :)

pöss

Kommentarer
Postat av: corny

men du gjorde bra saker! :D

2008-08-09 @ 20:01:39
Postat av: Anonym

jadå klart! jag blev ju peppad av den bästa igår! :)

2008-08-09 @ 20:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0