Jag skrattar

Jag skrattar åt allt nu!

Emilia haha.. Glass + kolasås + donken + du = ett hån å jag bara skrattar! xD HAHAHAHAHA!

Å sen allt annat shit "om det visar sig att det går åt skogen så får jag ta det då" det har jag inte gjort m´kom jag på, men jag ändrar det nu, Jag tar det. Det var en miss. Smällar man får ta. Smällar gör ont, men sår läker. Dock läker inte sår i själen, det kommer alltid finnas ett ärr som påminner, men helt och hållet tror jag inte att det kommer gå åt helvete. Så jag tar smällen och går vidare..

Jag har insett att jag tänker dumt ibland med. Men nu e jag smart och stark! Cornelia, det var mkt skönt att prata av sig idag! Och jag är på så mycket bättre humör nu ska du veta! :) Istället för att gå med ett halvt leende till Sannarp sen så sitter jag där på läktaren med ett leende så stort att folk kommer tro att jag tuggar på en galge! :P haha.. Tack för idag! Tack för alla dagar typ :)

Nu ska jag äta, pappa kom nyss hem. Frallor! Sen kolla Halmia! =) <3<3

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0