I don't know but there are things that make us SO not like each other.

Ibland måste jag verkligen säga att du är riktigt jävla barnslig. Du kan svära åt mig, ja faktiskt svära, för att jag "förtjänar" det. Du kan säga saker som egentligen inte ens är sanna.. Inte enligt mig och inte heller enligt många andra. Du kan anklaga mig för saker när jag inte ens är i närheten och har varit delaktig i det som nyss har skett. Utan drar mig som ett exempel och jag får skit för ingenting. Sen om man säger något till dig, inte ens elakt. Typ "smaska inte" så tar du åt dig som en femåring och återigen är jag spydig! Ja, just det, jag är spydig. Ja fy fan. Jag är dålig. Usch för mig. Stackars alla som är mig nära. Jag är spydig och egoistisk. Jag borde sättas i ett främmande land. Långt bort. För mig själv. Visst?

Vi är jävligt lika, men vissa egenskaper vill jag inte ha.

Kommentarer
Postat av: c'

hjärtat

2008-08-28 @ 12:39:06
Postat av: Anonym

:)

2008-08-28 @ 15:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0