Don't wanna love you if you don't love me, don't wanna need you if you won't need me too.

Idag har jag minsann varit lite duktig åtminstone. Visat mina betyg på AF samt bokat in lite möten och grejer. Japp, jag är duktig jag! :) Sen har jag gjort något för mig helt nytt, nämligen beställt kläder via nätet. Yes box, ett par byxor, efter jag hade skickat min beställning och allt så fanns inte byxorna kvar på sidan, så jag hoppas att det finns några kvar till mig liksom. För GUD vad snygga de var, hoppas hoppas hoppas att de passar sen också bara! =) BIlliga var de också. 5/5 toasters på det! :)

Har även konstaterat nu att jag MÅSTE klippa mig. Snarast. Nästa vecka ska jag försöka fixa en tid åtminstone.. :) Det plus, någon tröja till, plus aa nånting mer tänkte jag på innan, ska det investeras i. Sedan blir det till att spara, spara och spara. Jag kommer annars att vara luspank inom 2 månader och få leva på gatan ungefär. Men nu kom jag på en annan sak. Jag måste till Steffe och fixa en grej. Usch jag som hoppades på att slippa gå ut mer idag. Jag har ju nämligen en annan uppgift kvar att utföra idag med. Peta någon. Jag ska spela. Jag känner mig som en skit. Gah! Jag ska aldrig mer vara spelande hjälptränare. That's for sure!

Aa, ska ju testa min bandana med.

Behöver inte. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0