Clumsy Heart

Glömde ju nästan den bästa delen ur mitt filmcitat innan "precis som gröten blir vi varma och vackra. jag tycker faktiskt att gröt är vackert..."

Jäjäh, var på bio med Hanna, Natta och Stina ikväll. Batman - The Dark Knight. Det bästa med filmen var väl när man kände igen sig på vissa scener. CHICAGO <3 Jao jao.. Men trevligt, behövde nog komma hemifrån lite tror jag. :) Sen när man skulle gå hade man fått värsta bra smset. Nu kan jag sova gott också! :) Efter att jag kollat på film med Broder Rasmus. Han väntar på mig nu så borde väl dunsta. =) Tjipp tjipp

Kanske är nu jag ska slänga in ett citat, men det behövs inte. It took a shortcut right in to my heart! And you mean alot to me too! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0