Choking away when everything seems better than live today.

Du ställer alltid upp i vått och i torrt. Jag kan inte riktigt få fram något som slår det du sade till mig, men när jag kommer på det så ska du få höra det direkt, det lovar ja dig Coorny. Du är så jävla bra! <3
Som jag sa, det är tur det finns vissa ljus i mörkret! =)


Idag är det träning, eller ja ikväll dårå. För en vecka sen höll jag på att avlida av VÄRME idag lär man typ drunkna. Men, man kan iaf glidtacklas utav bara helvete! :D wei haha..

Ska nog sova nu. Borde det. Gah! 3 timmars sömn upp 6, ingen bra kombo.

Yo

Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan ju inte förvänta sig att vädret alltid är bra. mohahhaha, det är väl skönt att simma fram på fotbollsplanen? :D:D

2008-08-04 @ 22:28:54
URL: http://moaaspberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men den var inte så blöt faktiskt :D hihi..

2008-08-05 @ 10:41:50
URL: http://tomteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0