Big girls don't cry

Vet ärligt talat inte hur jag ska tolka någonting längre. Enda jag kan göra är att känna om det känns bra, eller om det känns dåligt. Idag har saker vart påväg att kännas bra. Men, sen har de ändå vart osäkra. Att höra "vi är bröder" var ju bäst. Men, efterföljande saker ja.. Jag vet inte helt enkelt. Men som låten säger så, Big girls don't cry. Så jag gråter inte. Jag tar tag i det. och sen får man se hur broarna bär. Jag vet vilka jag älskar, vilka som betyder något och vilka som har sina speciella platser i mitt hjärta. Jag vet hur man förlorar och jag vet hur man tar igen. Jag klarar mig!

"Vi ses" , kan du ge dig fanken på..

Jag vet också någon som ställer upp alltid. Du är grymt bra. vi är bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0