Augusti. Hm.

Idag skulle min älskade mormor blivit 74 år, hon var dock alldeles för ung när hon förr 11,5 år sedan gick bort. Min första skolavslutning, julavslutning, var det. Alltså den 20 december 1996. Usch. För att se något positivt med det datumet så är det väl att Cornelius Knös är född den dagen!? ;) Det gillar vi! haha :) Anyway, mormors födelsedag idag. Om 6 dagar är det två år sedan morfar, min bästa vän, gick bort. Och om 16 dagar skulle han fyllt 80 år. Shit, jag har inte tänk på det förrän nu, 80 bast. Det är då vi brukar ha sådana stoooora släktkalas, när någon fyller typ 70 och 80 år. (Min morfar hade många syskon därav stor släkt och många födelsedagar). Men nu blir det inte så. Jag får fira i tanken och i hjärtat. <3

Men, den 22 augusti fyller Felix år. Min bror, han fyller 12, sista året som småbarn ju. :P haha.. DET gillar vi.! :) Augusit kan liksom vara bra också! :) <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet precis hur det känns, det är en hemsk tanke! :( mormor skulle fyllt år bara några veckor efter hon dog. :(

vill bara säga att nåt mer positivt med det den 20 december, var att jag tog körkort då för två år sedan! ;) <3

2008-08-04 @ 20:13:45
URL: http://sandinus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha okej, ja det är också positivt dårå! ;D haha.. <3

2008-08-04 @ 21:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0