All around me

Ja så löd en del av mig idag när jag spelade. Ordet unik förekom också, och det ska nog få bli ett standardord faktiskt! :) Vad jag snackar om nu är det typ bara Cornelia som vet och Malin, även om jag har det på bild, men ingen annan vet VARFÖR! :P hahaha xD Jäjä.. Match idag! Förlust med 3-0, min måltorka släppte inte riktigt, men jag ska upp på planen och kruta satan på fredag, och Cornelia verkar hänka <3 så då lär jag väl få komma igång i mina strikerpositioner till på lördag!? Visst!? :D Nej men ärligt, jag är hur nöjd som helst med matchen, trots att det såg mörkt ut i omklädningsrummet först (A) haha... Typ jag som käkat taggtråd då bara men det löste jag på uppvärmningen. Och framförallt så är jag nöjd med mig själv :O (A) :$ Typ.. Om jag får vara så skrytsam. Min motståndare var värsta snabb men jag kom förbi ett par gånger *inte illa för att vara Beccz* jag slideade lite, jag smällde till henne två gånger haha.. Men tyvärr så hade jag ju inte EMma med mig på anfallet och Jojo var inte helt kry efter sitt andra inhopp. Så blev inte lätt att få några mål gjorda, ingen som kom på mina inlägg liksom. Men Emma var helt SUVERÄN i målet iaf. Guldstjärna på henne :)

Sova nu!

TJipp TJopp

Det kommer släppa, TRO MIG! :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0