Woopsy

Jag som trodde Historian skulle gå finemang. Ju mer jag sitter här och läser desto tråkigare och även svårare blir det ju. Fan måste hitta lite fakta som är lättförstådd annars kommer det nog att bli katatatastrooof.. hihi.. Men, jag och Natta har kommit fram till att den inte ska vara inne förrän imorgon 00.00.. Det måste vara så, för alla lärare har lärt sig nu att inget kommer in i tid ändå så.. Jag menar kolla bara på Helenas senaste deadlines.. Deadline åk 3 2008.. Jag menar.. Jääh! ;) haha.. Ja, innan studenten också förstås.. men..

IE:n e jag iaf klar med nu! :D Tack vare att Cornelia och hennes vän Elin hjälpte mig! Tack Tack!! :) Haha.. Jag har fan gått affärsmannaskap i 3 år nu och kan inte ens de ekonomiska orden. Heja mig. Tur man har vänner som kan hjälpa till! :) Kallis är även mitt FeK-proffs! <3 :) hihi..

Nej, tillbaka till historieläxan nu å imitera Gösta (?) ;)

So long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0