To make things clear

Jag skulle INTE ha tag i Coorny innan för att jag inte hade något bättre för mig. Nej, jag har försökt få tag på henne sedan innan min telefon dog. :) Så där har du fel lilla vän! :) Men, tack för hjälpen hörru! :D Guld!

Snälla någon, liva upp mig.. Baah..

Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv. För här blir inte många barn gjorda. Fast å andra sidan, jag har inga planer på att göra några ännu heller. Speciellt inte just nu. Så, varför inte sitta kvar ett tag och fiffilura? :) Hmhm.. Nej, jag har ändå inget mera vettigt att säga.. Jag ska nog logga ut från denna blogg för att återgå till skolarbete. VIlken LYCKA! :D (Ni kände smaken av ironi där va?)

Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0