Till C'

Okej, nu är jag tillbaka. Tänkte att jag kunde passa på att uppfylla Cornys önskan. Finns dock ett litet problem och det är det att hon ville ha ett intressant blogginlägg. Hur fanken ska jag kunna skrapa ihop ett sådant? Jag har inte direkt något intressant på menyn. Fast eftersom jag har så sjuk humor, men som hon tydligen verkar gå på, så kan jag ju köra på ett ointressant minst seriöst. För i så fall har ju min resa redan börjat. Jag menar hur jävla intressant är allt det jag hittills har skrivit? ;) Nej precis.. Inte alls så rätt så.

Så, egentligen så skulle ju det här inlägget kunna innehålla ett litet förlåt-meddelande till Cornelia då jag inte klarar av att uppfylla hennes lilla önskan om ett bra inlägg. Men, det är mest bara onödigt. Förlåt, varför liksom? Hon är så bra så hon fattar, hon accepterar att jag kanske inte alltid lyckas med allt. Det är så när man inte är riktigt bright! Hahaha.. Jag då. Som ni märker.

Därför skulle man ju istället kunna ställa frågan "Corny, är du nöjd med det jag har skrivit?"

Om JA: Det är alltid kul att kunna glädja sin vänner, ge dem ett litet gott skratt eller åtminstone ett leende. Livsförlängare liksom. Kanske även lite utav något man kallar glädjespridning.

Om NEJ: Okej, då kan jag väl gå med på att säga Förlåt! Och, du får helt enkelt hålla utkik efter ett som är bra. Så småningom! :)

Tjing Tjong Kines Hoppade och Fes

Kommentarer
Postat av: corny

haha det var helt jävla strålande :)

2008-04-03 @ 00:36:23
URL: http://corneliaericsson.blogg.se
Postat av: Becca!

Underbart! jag kan alltså! :D Jag får köra på mer sådana här "strålande" papper. :P

2008-04-03 @ 00:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0