Tell me I'm a bad, bad, bad, bad, (wo)man...

Måste plugga. Plugga röven av mig nu. Måste plugga röven av mig i flera dagar typ. Och lördagen ska gå åt till att skriva högskoleprov, jo ja tackar.. :/ Men, en sak är positiv, historian som jag trodde skulle lämnas in imorgon ska inte lämnas in förrän nästa fredag. Bara psykologi, ecdl-prov, svenska och IIS som behövs göra nu då. Som om inte det vore nog liksom. Men, det är bra man ska ha något att göra. Annars blir man ju helt uttråkad. Öh...

Fick iaf frikorten till HBKs hemmamatcher idag. Även om dem tagit mitt enskilda från tvåan, där jag är blond, så är det ändå ett frikort och gissa om jag ska kolla på fotboll! IFK på onsdag ju! Det gillar vi! :D Har även skrivit upp mig på anmälningslistan till balen idag. Vi hade också mentorsmöte idag, vi ska ha det nu resterande torsdagar fram till studenten. Känns sorligt att ens prata om. Sista inomhusträningen, fy.. Obehagskänslor på HÖG nivå! Länge Leve Aspero!

Plugga nu. Tjipp tjopp..

You better run like the devil,
'Cause they're never gonna leave you alone!
You better hide up in the alley,
'Cause they're never gonna find you a home!
And as the blood runs down the walls,
You see me creepin' up these halls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0