Sjukhus

Jaa.. Då har man spenderat större delen av helgen på sjukhuset då. Nej, inte på grund av matchskada eller liknande. Nej, Kallis är ju rätt bra på att hitta på saker och ting och nu hr hon mått dåligt under en längre tid och lev inlagd. Så jag sov ju självklart hos henne. :) det var i morfars gamla rum, lite så spooky, men vad gör man inte? Sedan skulle jag åka till flaskinsamling med laget å fick ett samtal på bussen påväg från sjukhuset
"Hej! Du kan inte komma hit mer, jag ska opereras!"

Okeej tänkte jag. En blindtarmoperation. Det gick ju bra å allt sånt. Och självklart sov jag hos henne inatt också. Hon är ju för fan min bror, syster ja.. Hur som helst besläktade är vi i alla fall! :) Men, tror ni hon är frisk? Nej, hon har som hon sa, halsfluss i magen. Magfluss alltså...

Nu e de lektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0