SHOUT

You make me wanna shout
Look my hands jumpin'
Look my heart's thumpin'
Throw my head back
Come on now.

Trist ECDL-lektion. Jag vägrade göra omprovet. Hjörd klarade det idag. Jag måste klara det nästa gång. Outlookprovet lär bli enkelt iaf. :) Snart är det internationell ekonomi också. Tråååk.. -.- och så kommer väl mamma att dyka upp mitt under lektionen med pengar till mig till balen! :) Jag är för övrigt klar med psykologin nu och den är även inlämnad! :D SKÖNT! Kommer nog även att skicka in Idrotten i Samhället i eftermiddag och vad mer? Orca. Men ORKA!? HJÄLP MIG NU HJÖRDIS!

Nej, vi hörs sen. När vet jag ej. Tandis idag. Och nej, ingen frisläppning bara lite borra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0