Se till att få tummen ur röven då för faaan!!

Alltså, det är inte mycket jag vet. Men är det något jag vet så är det att jag är trög. Nu kan man ju tolka ordet trög på många sätt, man kan även tolka "att det är mycket jag inte vet" på många olika sätt. Tolka det hur ni själva vill. Jag bryr mig inte. Jag vet hur det är meningen att det ska tolkas. Jag vet också att det finns de som tycker att jag är trög, trög som i inkompetent. Men små vänner, jag håller inte med där. För även det vet jag att jag inte är. Det har, förutom jag själv, även Jecka konstaterat. Hon är liksom så snäll när hon säger "Du är så äckligt smart. Varför jobbar jag med dig? Eller, det är ju i och för sig bra". Så gott folk. Kompetens, det har jag! :) Tydligen!

Detta blir ännu ett lulligt inlägg, men jag har ju typ bestämt mig för att mina bloggar skall bli lulliga. Roligast läsning så. Om inte ni gillar det, så kan jag roa mig själv genom att läsa dem i alla fall. Ja, jag är sjuk, och trög. Men som sagt, inte inkompetent! =)

Nu borde jag ta tag i att skriva psykologin. Så jag har den ur världen liksom. Sedan har vi ju bara kvar ECDL-provet som också ska göras imorgon (kanske ska jag plugga på det först, svårt att prioritera vilket där, satsar ju på samma betyg i dessa två ämnen hmm..) anyhow, Företagsekonomin ska va klar imorron också egentligen. Elelr egentligen för två veckor sedan men aa.. Vad mer? Till nästa vecka är det ju Rättskunskap (Men jag typ briljerar i det så), Historia-arbete också. Är det något mer? Jo, men säkert. Frågan är bara vad.

REBECCA! TA TAG I DITT LIV!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0