Så ja

Bara ett stort kapitel kvar att skriva i engelskan plus lite finslip. Imorgon blir det dock att fixa redovisningsmaterial. Kom ju på det att jag kanske inte behöver lämna in projektet förrän tisdag eller nåt. Jag menar vi har ju egentligen fram till vecka 18 på oss bara det att jag skulle ha som mål enligt helena till vecka 17. :) Jag är bra. Känner mig nästan lite stolt nu faktiskt! Tack Kallis, och Tack anne för jag fick plugga här! :) hihi.. weei..

Nej inget fluminlägg idag för nu ska jag upp till bror. Och Fidde(?) eller har han gått? venne.. Jag har pluggat ju så.. Men ska upp å kolla på dem nu iaf haha.. Leka med de.. Fluminlägg imorrn.. Jag LOVAR!! :)

Tjing Tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0