Man kan väl inte hålla koll på allt heller? xD

Idag tränade jag. Sämre prestation och det är ju fan synd om mig.. Gaah! Sedan kom jag till skolan, tänkte att "jag skiter i Historian idag jag kan ha det imorrn" så hade håla till 14.00, trodde jag ja. Sen kommer Anders å säger "Du har träning på tordsdag igen va? Då missar du lektionen denna veckan det är ingen idag nämligen". Så där var jag, Jag hade slutat 10.30.. Men åkte hem 15.10 haha.. xD Kul på skolan vett ni.. Satt å kollade på Cornelias projekt, intressant!! :) Vad gjorde jag mer? Jo, jag skickade in min högskoleansökan IIH! Å Kallis, man kan inte ha kolla på allt, inte om man heter mej.. ;) Nån som vet vart Mälardalen ligger? Så jag vet vart jag kanske hamnar liksom! :S hahahahahha... Säg det till mig i så fall.. Jag hoppas ju komma in på KI, men om inte det funkar kanske Borås e bästa alternativet, det vet jag ju vart det ligger ialla fall hihi..

Nej, nu ska jag plugga vidare. Skriva om mina 54,5 timmars träning and so on. har MYCKET att göra. Har satt upp lite "deadline" på mig själv. Fredag ska allt som jag ligger efter med vara klart! Någon som tror på mig? (A)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror på dig mest :)

2008-04-17 @ 10:23:52
Postat av: Anonym

WEEEI!!!! MVG i Allt-reklam. PÅ MIN SIDA!!! :D

2008-04-17 @ 22:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0