Jag kommer nog komma i säng i tid...

Idag har jag unnat mig en pluggfri stund! :) Jag rent impulsivt tog bussen två timmar efter hemkomst tillbaka till staden igen för att titta på Astrio-Laholm. Det var så härligt. Jag hittade ingen som kunde åka med mig dit, men vet ni vad? Det var så jävla skönt. Bara åka dit själv i det fina vädret, stå och kolla på fotboll, jag kände endast EN person på plan då mina kära klasskamrater inte var med i truppen, men jag bryr mig inte det var skitskoj ändå. Eller nu ljög jag, jag kände TVÅ på plan men ändå. :P Kaisas mamma kände inte igen mig, jag började lite fint prata, fråga vad det stod, 0-0 sa hon å vände sig igen. typ okeeej... lalala.. Så jag gick bort längst bort och hamnade hos Laholmsfansen.. :P haha.. :) De var iaf trevliga. Och klart så var den ena åskådaren Cornelias mor, när jag väl vågade säga något så stod vi sedan och snackade i stort sett resten av andra halvlek, se man behöver inte alltid ha med sig sina polare för att ha trevligt, är man en riktig Becca så ser man till att få det trevligt ändå! Och Cornelia själv sällskapade ju lite på sms också! Förlåt, tänkte inte på dina icke gratis sms, men du hade ju inte behövt svara så mkt.. :P Det var en nice artikel iaf! :) Kul!
sedan åkte jag hem, var hemma vid strax efter nio och då satte jag mig för att plugga. Skriva min analys av träningsdagboken. And guess what!? Jag blev klar! En sak som lämnas in i tid! Måtte jag få mitt fina betyg nu! HOPPAS! :) Jag ska dra ut lite fakta om EMU nu och därefter faktiskt gå och lägga mig. I tid för en gångsskull.. Har prov imorgon. ECDL. Outlook, men liksom ärligt, hur svårt kan det va? :S ska jag säga men... ändå.

Laholm vann förresten med 2-1 och synd att Carros nice nick inte gick in, men blev ju vinst ändå! Och det är ju bra! :)

Kanske ska nämnas att det var ett rent äventyr att ta sig till matchen också? Se till att ALDRIG råka hoppa på 10-bussen, man kommer käpp rätt åt helvete fel då. Jag hann med tidig buss så att jag skulle kunnat sett nästintill hela matchen förutom 10-12 första minuterna. hm.. Jag kom dit så jag såg 30 sekunder av första halvlek. Jag är så gó hahaha..

Nepp, ska dra mig nu. Skicka godnatt till C, som hon inte ska svara på för då blir jag arg haha.. ;)

Auf wiedersehen! 

Kommentarer
Postat av: moaaaaaaa

klockan 00 är inte att gå och lägga sig i tid. ;) vid 22 DÅ lägger man sig i tid ;)

2008-04-25 @ 23:19:26
URL: http://moaaspberg.blogg.se
Postat av: Beccis

DU... När det gäller mig så är väl 00 att gå å lägga sig i tid eller? ;) hahaha..

2008-04-25 @ 23:43:34
URL: http://tomteeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0