Jag blundaaar!

Fyfan vilken underbar dag.. Trots att jag missade bussen, insåg att mina betyg är lite låga, vart tvungen att i stort sett improvisera ihop en redovisning, åt sen lunch, höll på att svälta ihjäl och fick en liten tillsägelse a.k.a. påminnelese om psykologianalysen så är mitt humör STILL ON TOP! :D Asså fi fan.. Jag är grym idag. Vet inte vad det var som fick mi att vara det. Idag.. Nu.. hm.. Skoj skoj!! :D Kom ju som sagt upp relativt lätt med. Jag är inte världens mest sugna på att träna idag dock, måste plugga samt sjukt grym träningsvärk (som dock ej påverkat mitt humör), men för fan jag måste! Det blir ju säkert ksoj ändå liksom! För att sen är det HBK - IFK Göteborg! :D Weei.. Har dock ETT dilemma. Jag vetefan hur jag kommer hem. Men, det löser sig.

Haj Haj!

Elin: Varför har inte du kommit igång med psykologin då?
Jag: Jo, för att jag... är JÄVLIGT lat helt enkelt. Sorry!
Elin: se till att göra den, och kom in till mig om de e några frågetecken.
Jag: SJÄLVKLART! :D

Haha.. typ bäst lärare ju xD

Kommentarer
Postat av: moaaa

om du bara sagt till så hade jag kunnat köra dig hem, det är ju kuuuuul att köra bil nu när jag äntligen fått mitt körkort :D haha, but, next time then :)

2008-04-10 @ 00:30:30
URL: http://moaaspberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0