I'm ain't perfect but damn you're close to it...

Idag, vilken jävla dag hahaha.. Började med att jag jäktade så mycket för att hinna till bussen, bpdyspray funkar gaaaanska bra som hårspray, med lite assistans av äkta sådant iaf, gott luktar det ju också så! :D Sen, på bussen äntligen. Tjattror, jag älskar er, men ibland får man skav i öronen därför åker musiken på istället. Robban var lite avis. Därför det blev lite smskontakt oss emellan trots att vi satt endast ett säte ifrån varandra. haha.. Klockrent. Eller något! :P

Sen skola. Idrotten i Samhället. Jovisst, jag vet att jag har missat många lektioner, men fattigt med anteckingar, senast var vecka 5. SÅ mycket har jag definitivt inte missat haha.. Trist lektion var det. Jag tillsammans med 9 killar. Mysigt.. hm.. Höll på att somna snarare. Därefter vart det lunch. Jag fick inga lunchdejter. Idag heller. Men jag överlevde. :) Sen var det dags för mentor, massa studentsnack. GOSH! Jag blir stressad, och jag och Natta börjar nästan lipa varje gång. VILL INTE!!! Sedan dök värsta löjliga diskussionen upp så Marie gick. Då tog Emanuel fram ciggen. Luktar inte hallon i lärarnas konferensrum nu ;) Men ja. Sen gick jag å skulle ha PA. Palla den diskussionen. MEST löjlig!!!

PA verkar lösa sig. Och nu ska jag plugga ikapp allt jag ligger efter med för att kunna ligga i fas och inte halks efter med NÅGONTING utav det som sedan återstår. Vilket innebär att mina fem minuter här nu var onödiga. Men who cares. NÅN GÅNG ska man få breaka! :)

Oh and now that you're in my life
I am so glad I'm alive
Because you showed me the way
And I know now how good it can be

------------------------------------------------------

It's been a long and winding journey
But i'm finally here tonight
Picking up the pieces
Walking back into the light
To the sunset of your glory
Where my heart and future lies
There's nothing like that feeling
When i look into your eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0