I brist på... Det mesta?

Ja, i brist på fantasi, kul, lust, pigghet och jaa.. det mesta helt enkelt så tänkte jag att "vad är inte bättre än att skriva lite blogg"? Nej precis, det finns inget bättre vid sådana tillfällen. Eller nåt. Klart som fan att det finns. Men, jag har faktiskt suttit med engelska i 3 timmar nu typ. Inte 3 timmars effektiv tid, vad tror ni om mig, men ändå. Psykologin påbörjade jag, men det blev crap så jag kryssade ner rutan. Utan att spara. Det gjorde jag ju medvetet of course. Inte en jävel e så dum så den kryssar ner utan att spara om det skulle vara värdefullt.. Eller hur? ;)
Sedan har vi ju även IE. Men Gud, CORNELIA din bastard, kan du logga in eller? Jag behöver some help here! :P Mm.. Sen vad mer.Jo fan jag var uppe tidigt idag. Var hos Eva då 10.30 ju. Min klänning blir niiice. Gick hem därifrån. Köpte Happy Hippos på vägen. Smart drag av mig då det bara fanns 3 paket kvar. synd jag bara hgade råd med 2 utav dem men. :P hihi.. På tal om något helt annat så ska jag klippa mig iorgon. :)  Intressant blir det. Jao..

Nej, nu ska väl jag ta tag i plugget igen pyp. Mm.. Skoj skoj.. Not!
Men, som sagt corny jag har efterlyst dig. COME ON!

Nepp.. Nu kommer jag inte på så mkt mer. Tänkte detta skulle bli en skumflum blogg, men lyckades nog inte fullt ut. Lite synd ju. Kanske håller jag på att tillfriskna. eller något liknande. Konvalescent liksom. Men som sagt ska plugga vidare nu pyp, fikc inte skala potatis för pappa. han ville ha mat idag och är man vänsterhänt tar vissa saker lite längre tid. Bad for me. Or, no.. Bad for my partner. *Jag slipper skala!! MOHAHA.

See ya!

Kommentarer
Postat av: corny

i brist på annat behöver jag hjälp av corenlia? :P tyyp

2008-04-06 @ 20:04:54
URL: http://corneliaericsson.blogg.se
Postat av: Becca!

Näää.. Det sa jag inte? :) Det var i brist på annat som jag skrev bloggen! Å när du loggar in blir allt genast mkt roligare, att jag behövde hjälp också var ju bara ett plus! :P pöss

2008-04-06 @ 20:25:27
URL: http://tomteeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0