Helgens schema

Jaha.. Då sitter man här trött som få. Under loppet av knappt ett dygn har jag sovit 5 timmar och varit vaken i snart 14.. Lär bli en lång kväll/natt idag med. Ska skriva klart min IIS nu.Snart. :) Såhär kommer iaf helgen att se ut..

Fredag:
Jobba
Plugga

Lördag:
Plugga Engelska
Döma Match
Jobba
Plugga lite mer Engelska
Slappa

Söndag:
Plugga MASSA Engelska
Seriepremiär mot Vinberg, borta
Vika tvätt
Se till att jag KAN min engelskaredovisning

Jag ska inte tycka synd om mig själv, bara dränka mig i mina tårar hahahaha.. ;) nädå! Ibland blir det så. Snart student och då blir det så DEFINITIVT!! :/

I watched the world float
To the dark side of the moon
After all I knew it had to be
Something to do with you
I really don't mind what happens now and then
As long as you'll be my friend at the end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0