Flum

Ett inlägg var utlovat. Varför gjorde jag det? Jag har ju inget kul att skriva. För nu är jag ju inte på humör. Jag har ont i magen. "Man skriver väl inte med magen" tänker ni. Nej, men man tänker bättre om man är frisk och kry säger jag då. Sitter här och fixar en ppp till min redovisning i engelskan imorrn. Gaah.. Jag klarar knappt redovisa i 10 minuter på svenska, hur fasen ska jag då klara av att redovisa i 30 min på ENGELSKA? USCH USCH USCH! Hade det vart kinesiska eller nåt hade det ju inte vart några probs. bara typ "Ching chaow, mahaaa jong. Mao Tetung" i 30 minuter, men nu e de ju ett språk som i stort sett alla faktikst fattar.. "I am a looser" kan jag i för sig stå och upprepa i mjaa.. 20 minuter? resterande 30 får dem kolla på film! :)

Over and out.

Btw, matchen gick kasst. Losade med 10-0. Men hade 9-10 spelare på plan hela tiden. Rätt jobbigt. Och jag blev typ halv magsjuk. ;( Hoppas det inte blir värre. Iiih.. MÅSTE vara friskt. Imorrn e de HBK-MFF med Kallis, om ork finns annars ser vi den på tv. Shit the same vi ser den tillsammans och vi är bäst. Min fru och jag! :)

Peace!

Kommentarer
Postat av: moaaaaa

Vi vann ju iallafall vår seriepremiär med 5-3 ;);)

2008-04-21 @ 22:46:40
Postat av: Frida

Jobbig engelska vännen :/

2008-04-22 @ 10:18:04
URL: http://friddah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0