Döma? No Way.

Okej.. Min lilla lista blev lite förändrad nu då. Jag ska inte döma. FAN, jag måste spela! :/ vill ju inte. Men jaja.. Vad gör man inte för laget liksom? Kan ju alltid hoppas på att få stå.. Men det ska väl säkert coach göra.. DOh! :( I övrigt är den sig lik. Jag har även fått stryka vissa grejer såsom IIS:en.. Den är KLAAAAR!! :D Jag är så bra.. Inatt fick jag även sovit typ 9-10 timmar. Det var ruskigt skönt vill jag lova..

I övrigt är jag på väldigt bra humör idag. SOlen skiner och allt är nice. Detta betyder att om ni har tur, eller om Corny har tur kanske man ska säga, så ommer det antagligen ett flummigt inlägg sen. Och den som inte älskar det den borde gå härifrån ;) hahahahaha..

Håll tillgodo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0