Bara för att!

Jag SKA sluta tjata om den där reklamen nu. (Reklam måste gått mig åt huvudet men...) När jag ser att jag har reklamen "Hemköp - Vi älskar mat" Ja men då känns det som om den själ som lägger in reklam faktiskt har tagit till sig av mina ord. Länge leve bra reklam! MAT! ;)

Nu är jag snart klar med psykologin. Så klar som jag har tillgång till att bli. Helt klar är jag imorgon då Jecka har gett mig lite papper och därmed kött på benen.. Jecka is my hero for a while! :)

Jag är anden i flaskan gabba gabba...


This will be the hardest part we may ever know
I don't want to lose but we both know I have to go.
So don't you cry when we say goodbye, just...
HOLD ON!

Plain White T's! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0