Äntligen fungerar bloggen igen!

Har fått reda på nyss att Jan har slutat! :O Både positivt och negativt ju. alltså, jag behövde prata emd honom!!! Högskoleansökan ska snart in för fan! Gaah.. Men samtidigt, nu slipper man honom springandes runt i korridoren och se högfärdig ut. mohaha..

Träningen idag gick typ great! :D Sedan gick jag tillbaka till skolan. Snackade i tele med Kallis.. Skoj skoj skepp ohoj typ. :) Vad mer? Solen skiner och luften är nästan varm. Skolan går bra, så egentligen vet jag inte vad jag "lipar" för. Jag är trög! =) HOwever. I AM HAPPY!! :D

För övrigt vill jag bara säga att jag har världens mest underbara polers. :) Men, nu ska jag kolla en grej. Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0