This Time...

Vet inte vart jag ska börja. Allt känns så lustigt bara. Ligger fett långt efter med det mesta i skolan, även om det faktiskt börjar klara upp sig en del ändå. Jobbigt med PA bara. Usch. Sedan har jag ju bara: Engelska-bokanalys (som skulle vara inne för typ 1,5 månad sen!?), svenska-rapportskrivning + sluttal, Historia-filmanalys (som är 1,5-2 veckor försenad), PA-redovisning (som jag fått skjuta upp), Idrott och Hälsa-slutuppgift och att hålla i träningen (som jag ska göra imorgon) kavr innan lovet. Grattis till mig. Just det, värsta feteprovet i Religion också på fredag. ALLA jävla religioner. :S Skit, sista innan kursen är slut med ju. Fan jag kommer köra så jävla snett.. VILL INTE! Vad mer, allt känns körigt. Jag pallar inte. Jag mår dåligt.

Har vart sjuk i typ en vecka också i feber och skit. Idag på träningen skadade jag knät igen. Inte så farligt den här gången dock, men ändå. Jag vill faktiskt inte. AAAAH. Jag vill bara gå, försvinna, vara borta. :'(

En bra sak. Jag har blivit bjuden på balen, och jag tackade ja! :) Det ska faktiskt bli skoj. :) Allt annat är skit nu. När jag tänker efter så är det faktiskt det. BLÄ!

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: c'

men du, allt löser sig.. börja tänk lite positivt eller nått. ja ligger också efter med allt, men det fixar sig =) allat annat utanför skolan med :D

2007-12-13 @ 13:48:40
URL: http://corneliaericsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0