Nu ere snart jul...

Och igår hade vi vårt jävla religionsprov. Fetingprovet. Förutom 8p. frågan, som jag INTE kunde, så kändes det helt ok. Fast att vi inte fick skriva hur mkt vi ville som svar på frågorna. :/ men men.. hehe.. Snart lov. Dem andra har väl typ lov redan, men som jag sa "tala för er själva". Själv har jag ju fan ett tal, en redovisning å typ två/tre inlämningar kvar. Jag kommer att AVLIDA! blääh.

Idag då. Jobbat. Uppe 05.45 på jobbet 07.00 typ. Yippiekayeey.. Sen hemma vid 09.30 sov. sen shoppad ejag julklappar. Men det jag skulle köpa till Kallis fanns inte på Stenalyckan dem ba: " Åk in till stan ". Jag ba: Jag kom ju yss därifårn xD hahaha.. jäjä, får ta på måndag eller nåt hihi.. har bara typ 4 klappar kvar nu iaf.. :) hihi.. Å hittade ertt par snögga skor! :D JÄÄÄÄH! :D haha.. Snart jul jag vet men iaf. iongenkommer haköpt dem ändå. ^^ :D mm..
      Sen så jobbet igen vid 17.30 eller 18 hann den kanske bli tom. haha.. Donken innan ju med Ballis. :) Å ja, helt psycho på jobbet. Jävla gubbjävel! shiiit! LÄSKIG va han. Ja, vi är mörkrädda, men de va fan helt cepp.. :S SCARY! (L) KALLIS!

Imorrn blir det stan med Felix. Ska kolla på Marie å Amanda å de andra finalisterna från idol 07. Ska ju bli skoj ju. lite trevligt sådär liksom. Tyvärr syrran, man måste ha skivan för att få autografer. :/ men.. aa.. Älskar dig ändå! ;) haha..  Nee, palla nu.¨

Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0